sobota 7. února 2015

Jídelní foto a další informace :)

Ahoj ahoj ahoj,

při dnešním nedělním ránu u nás máme docela solidní sněhovou bouři, tak jsem zvědavá, zda mi při psaní příspěvku vypnou opět proud:)
Dnes vám přináším nějaké jídelní fotografie. Pěkné koukání.

PS: na výživovém poradenství a jídelníčcích pracuji, vyčkejte.

PS2: objevila jsem super protein, který (fakt) nemá žádnou chemickou pachuť, tak vám jej zanedlouho představím.

PS3: ptáte se na další značky na eshopu, budou postupně přibývat, zatím můžete vybírat eko a bio kosmetiku a drogérii, proteiny (Amix), zdravou výživu nebo proteinovky Quest bar a ochucovadla Walden farms. http://www.biozmoravy.cz/




Mořské plody, fazole a zelenina na bylinách


Grep, jogurt, a ovesno pohanková skořicová kaše s vlašskými ořechy a brusinkami


Jablko, mandarinka, brusinky, pistácie, kakao a ovesná jemná kaše s jogurtem


Kuřecí rizoto


Polévka selská, bramborová kaše a krůtí plátek


Polévka rýžová s hráškem a těstovinový salát s kuřecím masem


Dušená zelenina, vejce, šmakoun a kečup


Dušená rýže a šmakoun nudličky na kari


Pomeranč, kiwi, jogurt (úžasná lžička od muže), ovesné vločky + pohanková krupice extra kakaová a boží čokoláda


Důkaz místo slibů, ale ten vítr a sněžení to nějak nezachytilo :D


Dostala jsem super dárek, žitný chléb z kvásku s dýňovými, sezamovými a lněnými semínky. Moje úžasná kamarádka je prostě kádr na pečení, obdiv.

V eshopu najdete proteiny například od značky Amix, Protmax, proteinové tyčinky Quest bar a Walden farms, další značky budou postupně přibývat.



5 komentářů:

M* řekl(a)...

Krásné fotky! :)
V e-shopu mi trochu chybí nabídka Deluxe od Nutrendu, nevím, jestli je tam plánuješ také zařadit nebo ne, každopádně se chystám objednat questky i waldenfarms :)

http://myway-tofitness.blogspot.cz/

Veronika řekl(a)...

Jak chutnají ty mořské plody? Hrozně ráda bych je ochutnala, ale fakt se jich bojím :D

eS.* řekl(a)...

Všechno vypadá úžasně :)

Anonymní řekl(a)...

Všechno to vypadá opravdu dobře! :) Díky za inspiraci.

Nechci otravovat, ale jestli budeš mít čas, mrkni na můj blog :)
http://cesta-ke-zdravi.blogspot.cz/


-A.

the-biggestfear řekl(a)...

Super inspirace! :) dostala jsem chuť na kaši! :3 :D
http://the-biggestfear.blogspot.cz/